Dream of Californication. Серпень 2023. Частина 5.

Цей епізод я спробую зробити заключним, заради чого мені доведеться втиснути сюди останні три дні подорожі, не дивлячись на кількість подій і місць, які ми відвідали. Але, все ж таки, цей допис більше про птахів, тому має вийти.

Зранку 10 серпня ми залишили Монтерей, щоб проїхатися наймальовничою дорогою Світу, яку в народі називають Біг Сюр. Цей маршрут оспіваний в багатьох фільмах і серіалах, і він прямує аж до Лос Анжелесу, але нам трішки не пощастило, бо в минулому році частина дороги була зруйнована зливами, і досі не відбудована. Немає Шварценегера - немає порядку :)

Тому, в наших планах було доїхати до куди доїдемо, а потім назад.

Але спочатку ми зупинились в парку Point Lobos State Natural Reserve, в якому мешкає неймовірна кількість бурих пеліканів, і ще більша популяція синьогорлих бакланів (Brandt's Cormorant). Далі буде багато світлин з цього парку:

Грифи-індички:

Pigeon Guillemot (обожнюю алькових):

Тільки зараз помітив, які в Каліфорнії гігантські водорості.

Саме тут я нарешті побачив Pygmy Nuthatch, якого я шукав з першого дня. Фото не взяв, як каже мій син :)

Після парку ми поїхали далі, і зупинялись на оглядових майданчиках, на одному з яких я помітив якісь незвичні чорні цятки над водой. Вони були майже такі самі як і всі інші чорні цятки, але щось з ними було не так. Я зробив достатню кількість знімків, щоб потім підтвердити, що мій jizz-сенсор працює добре. Це були Common Murre, птахи з родини алькових, і в них тут схоже колонія, бо на фото я нарахував близько 100 особин.

Ось ті два скупчення чорних цяточок на скелі, це вони:

Потім ми зупинилися на пляжі, який, напевно, запам'ятався мені на все життя! Неземної краси природа!

І горбаті кити, яких ми бачили просто з берега!

А ще були круки,

Surf Scoters,

та, звичайно, Brown Pelicans

На черговій зупинці ми помітили, що океан хтось вирішив змінити на небо.

І десь після обіду (якого, звісно не було, я кажу тільки про час), океан виглядав вже так:

Це було видовище, яке неможливо передати словами! Замість моря під тобою небо! Такі самі хмари, які ти бачиш з вікна літака. Хмари і гори що вище хмар - щось фантастичне, нагадує "Загублений Світ" Конан Дойла.

Потім була зупинка біля мосту з якогось серіалу, музику з якого моя дружина ставить кожний ранок :)

А на останній зупинці Біг Сюр серпантину, хтось пішов шукати водоспад, хтось спати в машині, а я тинявся біля парковки з надією побачити в небі California Condor. Не побачив, але знайшов ще одного лайфера - California Thrasher

Крім того, я сфоткав Bushtit та Chestnut-backed Chickadee:

Таким чином, цього дня я додав ще 2 нових виду в свій лайфліст.

Після цього, ми довго їхали над хмарами в зворотньому напрямку, вечеряли і гуляли містечком Carmel-by-the-Sea, знову їхали, під дощем, в останній готель нашої подорожі, де пили чай і спали.

І вже зараз я розумію, що доведеться писати ще один епізод, бо попереду буде ще три лайфери і Лос Анжелес!

А потім, хто знає, може і сіквел намалюється :)