Dream of Californication. Серпень 2023. Частина 4.

Наступний день був дуже цікавим! Ми рушили на південь вздовж узбережжя Тихого океану, на шляху зупиняючись запланованими і спонтаними місцями, і це було дуже круто! Вибачте, але буде багато світлин, вибачте...

В попередній серії я забув розповісти про святу святкову вечерю, що була в нас увечері 8 числа. Так ось, в цей день був день народження пана Айванова, і ми чудово відсвяткували його у грецькому стилі! З днем народження куме ще раз!

Пофоткавшись з червоним мостом Сан Франциско, ми поїхали на південь, з нетерпінням очікуючи побачення з тією Каліфорнією, яку ми собі намалювали в голові, дякуючі Голівуду. Хоча, відверто кажучи, в моїй голові від Каліфорнії були тільки хаотичні епізоди з фільмів, подіії яких відбувались в Лос Анжелесі.

З таких, наприклад, як "L.A. Story", "Men at Work", "Two and a Half Men" та, звичайно ж, "Once Upon a Time in Hollywood". Тобто, я взагалі не уявляв собі Каліфорнію. З іншої сторони, тим цікавіше було знайомитись з цією розкішною дамою.

Ми їхали, милуючись краєвидами і зупиняючись де можна і де треба, тобто на пляжах і оглядових майданчиках.

Пляж номер один запам'ятався мартинами і кульонами середніми:

Та декілька Brewer's Blackbirds:

Пляж номер два подарував мені перші два лайфери дня, обидва кулики:

Black Turnstone

Крем'яшник чорний є родичем крем'яшника звичайного, який гніздиться по всій Арктиці, але цей - тільки на заході Аляски. Зимує уздовж всього узбережжя Північної Америки.

Wandering Tattler

Українська назва - коловодник аляскинський. Гніздиться - зрозуміло з назви де, а ось на зимівлю розлітається хто куди, включаючи Південну Америку, острова Тихого океану і навіть в Австралію! Цікавий птах.

Тут також були тюлені (Harbor Seal), як завжди, різнокольорові:

А на черговій зупинці ми знову побачили морських левів. Точніше, сперше почули, а потім вже побачили, вони дуже балакливі, на відміну від тюленів :) А ще я помітив, що морські леви відрізняються від тюленів тим, що вони постійно сваряться, коли останні лежать собі і нікого не чіпають.

Пишучи цей допис, я розумію, що напевно, цей день був найдовшим з усіх попередніх. Стільки всього відбулось, а ми й до Монтерей ще не доїхали. До вечері залишалось всього шість годин.

Треба обов'язково згадати про затоку Монтерей Бей, поряд з якою ми їхали. Ця затока відома всім бьордерам Світу завдяки морським (pelagic) турам та фільму "Великий Рік" ("The Big Year"). Річ у тім, що ці глибокі і холодні води дуже багаті планктоном, який живить весь харчовий ланцюг - тут постійно тримається велика кількість риби, птахів і морських ссавців, в тому числі китів.

Що цікаво, в фільмі присутній персонаж - Annie Auklet, гід і власник фірми, яка здійснює морські тури в Монтерей Бей. Так ось, цей персонаж списаний з реальної людини, Debi Shearwater, яка 44 роки займалась цією справою, була і залишається справжньою легендою. До речі, у книзі, за якою снятий фільм, Дебі фігурує під своїм реальним ім'ям. Нажаль, вона закрила свій бізнес і пішла на пенсію в 2019 році.

Я хотів потрапити на якийсь інший pelagic trip, але не було ні вільного часу, ні турів в цей день. Ще один резон повернутись в Каліфорнію? О так!

Місто Монтерей застало нас похмурою, але теплою погодою, ми залишили автівки і пішли по набережній на південь. До вечері залишалось 4 години 11 хвилин.

Ось такі краєвиди запам'ятались моєму телефону з цієй прогулянки:

Калани морські, або видри морські (Sea Otter)

Black Oystercatcher

Взагалі, куликів було не багато, але ті, що треба. Справа в тому, що берег тут кам'янистий, піску майже немає, тому склад птахів відповідний. Ті види куликів, які живляться на каміннях, товаришують і тримаються разом. І всі вони, окрім кулика-сороки, що на фото зверху, були моїми сьогоднішніми лайферами!

Black Turnstone, якого я вже бачив вранці:

Wandering Tattler:

І нарешті, черговий лайфер, Surfbird:

Всі три види куликів були моїми дуже бажаними лайферами, це був справжній подарунок! На фото нижче, всі вони разом відпочивають на камені.

Ще декілька світлин з набережної (я попереджував про кількість фоток!)

Pigeon Guillemot

Red-shouldered Hawk

Нарешті, ми нагулялись берегом, і вирішили, що пора шукати де попоїсти. Ми повернули на схід і пішли в напрямку дитячого майданчика. До вечері залишалась 1 година 49 хвилин.

Відверто кажучи, мені нема чого скаржитись, бо по дорозі до дитячого майданчика я зустрів ще три лайфери!

Першим був Western Bluebird

Якість фоток так собі, бо вже добряче вечеріло на дворі. Другий лайфер чекав буквально за поворотом, це - Nuttall's Woodpecker

А третього я б і не побачив, якби Андрій не звернув на нього мою увагу, Bullock's Oriole:

Окрім вивільги, в кроні цього дерева з гарними червоними квіточками копошилася ціла купа різних птахів, а ще кружляла така кількість колібрі, що мене було складніше забрати з дитячого майданчика, ніж наших дітей. Серед колібрі я роздивився щонайменше два види - Anna`s Hummingbird i Rufous Hummingbird. Можливо, був також Allen's Hummingbird, але він як дві краплі пива схожий на Rufous і в цих місцях рідкісний.

На двох наступних фото присутні Anna`s Hummingbird i Rufous Hummingbird:

Цього вечора ми все ж таки дійшли до ресторана і смачно повечеряли, і відсвяткували мої шість лайферів, та взагалі неймовірно чудовий день!